Da li radite rezervacije?

Proizvodi mogu biti rezervisani najduže do kraja dana. Sve pošiljke šaljemo isti ili naredni radni dan i u najkraćem roku su na vašim adresama.

Da li se plaćaju troškovi isporuke?

Da, troškovi isporuke se plaćaju po cenovniku kurirske službe. Za iznos porudžbine preko 6.990 rsd, troškovi isporuke se ne plaćaju, tj. dostava je besplatna.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Porudžbinu možete otkazati pre slanja i odmah nakon izvršene porudžbine na sajtu. Ukoliko je proizvod poslat, nakon prijema možemo izvršiti povrat. U tom slučaju, trošak isporuke snosi kupac. Nemamo mogućnost povlačenja paketa nakon što je isti predat kurirskoj službi.

Da li sam uspešno obavio porudžbinu?

Nakon obavljene porudžbine na sajtu, otvara se stranica sa natpisom „Hvala! Porudžbina je primljena.“. To je znak da je narudžba uspešno stigla do nas i da se nalazi u obradi. Zatim je obrađujemo i sva obaveštenja šaljemo na naznačenu mejl adresu.

Šta je potrebno od podataka prilikom poručivanja?

Od podataka potrebni su nam Vaše ime i prezime, ulica i broj, mesto, kontakt telefon i email adresa.

Pogrešno sam uneo neki od podataka prilikom poručivanja, šta da radim?

Pre poručivanja detaljno proverite unete podatke, posebno kontakt telefon. Porudžbina može kasniti ukoliko kontakt telefon nije ispravan i verovatno neće biti dostavljena dok nam kurirska služba ne javi da telefon nije u funkciji. Ukoliko sami primetite grešku pišite nam u najkraćem mogućem roku putem društvenih mreža ili mail adrese: podrska@lollipopbaby.rs kako bismo ispravne podatke prosledili kurirskoj službi.

Da li isporučujete u druge zemlje?

Za sada, dostava je moguća samo na teritoriji Srbije, gde je isporuka kurirskom službom Aks Express moguća.

Ne stižu mi obaveštenja o porudžbini, šta da radim?

Ukoliko ste izvršili porudžbinu na sajtu i na kraju videli stranicu „Hvala! Porudžbina je primljena.“, prvi mejl stiže automatski sa sajta. Ostala obaveštenja šaljemo mi. Važno je da detaljno proverite da li je uneta mejl adresa ispravna. Nakon toga, pogledajte foldere Promotions, Spam i Junk na mejlu. Poruke sa sajtova uglavnom dolaze u neki od tih foldera, najčešće Promotions.